Nederland

DEUR NAAR DE HEMEL

4 thoughts on “DEUR NAAR DE HEMEL

  1. Thea Hiemstra schreef:

    Mooie blog, Onne! Ik kan me er helemaal in vinden.
    Ik lees je stukjes altijd en geniet ervan. ❤️ Thea

    1. Onne de Vries schreef:

      leuk, dank je wel!

  2. Sylvia schreef:

    Ik lees je stukjes ook altijd, maar had deze even gemist. Mooi! Als je je ervoor openstelt, dan heb je zomaar een gesprekje. Dat zouden meer mensen moeten doen..

    1. Onne de Vries schreef:

      dank voor de reactie!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *